جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

دانلود رایگان کارتون بهترین داستانهای دنیا به زبان فارسی

۲۱۷ بازديد
اگر به یاد داشته باشید در کارتون بهترین داستانهای دنیا حیوانات و یا آدم‌هایی که همگی آن‌ها به یک چیز اشتراک داشتند، پاهای بسیار کلفت و دستان زمخت! حتی خرگوش‌های کارتون هم عجیب و غریب بودند و سبیل‌هایشان انگار که با ماژیک تخته وایت‌برد کشیده شده بود! در هر صورت این برنامه از مجموعه کارتون های قدیمی دهه شصت بود که از برنامه کودک و نوجوان تلویزیون ایران پخش می شد و همه بچه های آن زمان، علاقه شدیدی به آن داشتند. اگر شما هم به این کارتون علاقمندید می توانید در ادامه کلیپی از این برنامه را ببینید.

همانطور که میدانید «بهترین داستان‌های دنیا» یک فیلم نوآور تمام عیار بود! آن قسمت را یادتان هست؟ قسمتی که قرار شد همه حیوانات جنگل به شیر باج بدهند. خرگوش باج نداد. به شیر گفت من دارم به حیوانی قوی‌تر از تو باج می‌دهم، شیر عصبانی شد و از خرگوش خواست او را پیش آن جانور مرموز ببرد، خرگوش شیر را سر چاهی برد.

انواع افکت های کارتونی در فتوشاپ

در فتوشاپ برای رسیدن به یک افکت خاص روش های مختلفی وجود دارد و خیلی کم ممکنه فقط با یک روش بتوان به یک افکت خاص رسید. برای افکت های کارتونی نیز به همین صورت است! برای فهمیدن اینکه کدام ابزار فتوشاپ را برای ساخت افکت کارتونی استفاده کنید، ابتدا باید تعیین کنید که چه سبکی از پرتره کارتونی را دوست دارید.

گرچه در این آموزش تمرکز ما روی تبدیل تصویر پرتره به کارتون است اما این روش روی انواع دیگر تصاویر نیز کار می کند. به عنوان مثال می توانید از همین ویرایش ها برای کارتونی کردن یک تصویر از منظره استفاده کنید.

اما چه نوع افکت های کارتونی را می توانید در فتوشاپ به دست آورید؟ با توجه به دامنه گسترده ابزارهای فتوشاپ می توانید هر دو نوع تصاویر کارتونی ساده گرا و واقعی گرا را ازتصاویر پرتره خود ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.